onsdag 26 mars 2008

Faan ja känner mig så jävla ensam!!!!
Joni har funnit för mig som fan, tack gubben!
Ja va me Carro igår och lite i morse..
Saga ovh ja har funnis för varandra,
tack gode gud för de! och såklart Nenne!
Men faan e de allt???
Allt släpps som en jävla bomb!!!!!!!!!!!!!!

innan den 17 var jag deppig, den 17 försvann
en väldigt fin människa! allt där efter känns
som en jävla mardrömm!!!! Fan ska de sluta
såhär???? Jag pallar inte mer!
Jag fäller iallafall en tår varje dag! Men va
fan hjälper de med att grina????
Det blir bara värre och värre!!!!!
Ja ska fan pallra mig till norge i helgen!
Komma bort från all skit, ja behöver de!
Jag behöver mina älskade syskon!!
FAAAAAN!!!! Va ska de bli av mig?
Ja kommer ej palla me skolan på måndag!
Jag pallar fan inte ens äta!

Nathalie, hur kunde du bara lämna oss?
jag fattar fortfarande inte?!
Du hade ju fått i ordning på ditt liv,
me Henke osv, du verkade ju så glad!
Du kunde ju knappast varit lycklig med
den jävla snaran runt halsen!

Ne i helvete.. Fan gumman! Förstår att
de e ett enkelt sett att bara lämna allt
men ja ska fan kämpa! Ja ska kämpa
och bevisa för dig att de går!
Livet är för kort för att dö på!!!!
Vila i frid min ängel, vi kommer inte ses
på ett tag men en vacker dag när alla
krafter i kroppen är slut och mitt hjärta
slutat slå, då kommer jag och du ska
visa mig i himlen! Håll portarna öppna
tills de e min tur hjärtat! <3


R.I.P
Nathalie Mcmanus Bergvall
17/3-2008

3 kommentarer:

Anonym sa...

jävla idiot, handlar allt om dig eller? jag hade fan känt henne i sex år, och vi saknar henne alla. men det handlar om henne! inte dig.. förstå de, du kränker henne ju fan, ingen som helst respekt för hennes vilja och hennes känslor.. jag vet, jag har hennes blod i mig, och hon har mitt i sig, fast det stannat.

minnet av henne lever vidare och det gör även hon!

/ http://kooi.bloggie.se

Anonym sa...

Tror du allt handlar om mig eller? har jag sagt de? jag är förkrossad över det som hände.. Jag vet att det var det hon ville.. annars skulle inte hon gjort som hon har gjort.. Jag respekterar totalt hennes beslut men de känns så himla sjukt allt.. de e inte lätt att vakna upp på morgonen och alla gråter och man får trösta alla så man inte kan gråta själv.. Nathalie va en väldigt fin människa och jag mår dåligt över det som har hänt..

Alexandra sa...

Hmm . Att ifrågasätta Natahlies val är bara ett tecken på att du inte kände henne innerst inne och att du inte visste alla hennes hemligheter . Hon hade de inte lätt över huvud taget . Bra med Henke ? Klart att hon ville måla upp en bild av att hon hade det bra, hon hade ju varit den trasiga Nathalie så länge och ville väl att folk skulle tro att hon äntligen hade det bra, hon ville inte att folk skulle tycka synd om henne . Jag förstår hennes val och jag hoppas på allt, att hon har det bättre där hon är, för det är hon värd! Hon va en underbar människa som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta .