tisdag 22 april 2008

Carro sussa här inatt :)
hon kom hem från egypten och då ville hon typ ut men då
kom hon hit och sussa ist! åååh va ja saknat dig gumman :)
de märkte man verkligen när man väl va med dig asså:P
Vi lyssna på rysk musik och kolla gamla bilder på oss!
ÅÅÅÅH va ja älskar dig hjärtat!
U and ME forever:)

Sen va man me Joni ett tag innan!
Du har växt i mina ögon.. men bara pyttelite:P
hahaha!

Nu ska jag iallafall gå ner till han:)
ME love U 2

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag varit morsa till en 17- åring som lagt ut sig på detta sätt på nätet hade jag slängt ut datorn genom fönstret... fy fan vad billigt och osmakligt. Räta upp dig och skaffa stil, intressen och därmed ett liv.

Elin sa...

hahaha!
lagt ut sig på det här sättet?
va e de fö fel på den här bilden?
Vissa är ju helt sjuka i huvudet!
HAHAHAHAHAHAHAAH

Anonym sa...

Jag pratar inte om någon speciell bild... utan om hela bloggen.
Osmaklig, läs en bok, bilda dig, få perspektiv och skaffa dig ett liv värt namnet.
du blogga som om du vore 13 och 1/2 inte 17...... polare, smink, sprit, hångel, tuttar.

Elin sa...

Hahahaha, jovisst, och folk ska komma och snacka skit om vad jag vill skriva om.. så om du har problem med de läs inte??? och varför vara anonym, för feg för att berätta vem du är.. Du borde skämmas! hahahahha MUPP!