torsdag 6 november 2008

hej, mitt namn är elin engman, just nu är jag förbannad!!!!!!!

Iallafall, mitt lov har vart underbart och jag älskar allt med det!!!!

Ja kom just från stanleys... är bara så sur att de alltid är efter andras fucking regler.. om jag vill gå hem går jag hem... ofta jag vill gå på fucking fitt efterfest på en onsdag?! iallafall.. ska tatturea mig imorn och dit lär jag ju nu gå ensam.. tack! jag är bara så jävla förbannad.. jag ställer upp jämt när vi är ute, och de slutar alltid med att jag typ går hem själv... hur många skulle vilja gå hem själv mitt i natten i södertälje? inte många? aja... fuck off!!!! Men de värsta är att jag lånar ut pengar även fast jag inte har pengar, jag lånar ut kläder, fast jag inte har kläder.. De e ealdrig nån som bryr sig om mig... Fan jag ger ut gratis dricka, men va fan får man tillbaka?????????
JAG SÄGER BARA ÄT SKIT!

Inga kommentarer: